خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی ، موتور محرکه راهبرد های اقتصادی سازمان

خلاقیت و نوآوری در روابط عمومی ، موتور محرکه راهبرد های اقتصادی سازمان

 

به گزارش روابط عمومی همیار زیست گستر ، ابوالفضل طیبی در این جلسه که صبح امروز 18 اردیبهشت ماه با حوزه مدیران و مسئولان روابط عمومی و رابطان خبری سازمان، شرکتها و موسسات تابعه سازمان برگزار شد عنوان کرد: موضوع روابط عمومی به عنوان یک رکن اساسی در سازمان و واحدهای تابعه می باشد و بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تشکیل شورای روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، تاکید کرد: باید با بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود در سازمان، شرکتها و موسسات تابعه و بهره گیری از خلاقیت، نوآوری و تکنولوژی های نوین به ویژه هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی، اثربخشی و کارآمدی لازم این واحد را در جهت کمک به برنامه های اقتصادی سازمان شاهد باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت انجام آموزشی های تخصصی و به روز رسانی حوزه روابط عمومی ادامه داد: نگاه روابط عمومی سازمان وواحدهای تابعه به این مقوله باید تجاری و اقتصادی باشد و با تخصص گرایی، کار حرفه ای و ارتقاء این حوزه در همه بخش های سازمان، اثر بخشی روابط عمومی در جهت تحقق اهداف سازمانی بیش از گذشته به چشم بیاید.

وی با بیان اینکه باید مداومت در تلاش، جریان سازی، تعیین راهبرد و تبیین سیاست های رسانه ای و روابط عمومی در راس برنامه شورای روابط عمومی سازمان قرار گیرد، خاطر نشان کرد: امیدآفرینی، ایجاد شور، اشتیاق، همبستگی، افزایش انگیزه و تلاش در همکاران سازمان و شرکتها و موسسات تابعه از وظایف اصلی روابط عمومی هاست که این مهم باید با بهره گیری ازامکانات، هم افزایی و به اشتراک گذاشتن تمامی پتانسیلها تقویت شود.




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 اردیبهشت 1404
  • تعداد بازدید: 37